مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:342019-11-17اقتصادي

گران فروشان به مراجع قضایی معرفی می شوند


معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، گشتهای بازرسی با همراهی اتحادیه ها در سطح کشور برگزار می شود.

اگر در سطح کشور گرانفروشی رویت شود، - تشکیل پرونده شده و در محاکم قضایی به آن رسیدگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در حاشیه برگزاری سومین نشست ویژه ستاد تنظیم بازار که با حضور اعضا و مدیران اصناف و فروشگاه های زنجیره ای برگزار شد، اظهار کرد: در نشست امروز قرار شد که اگر ضرروتی در تامین کالا در کشور به وجود آمد، از طریق انبارهای سطح کشور تامین شود.

وی ادامه داد: با توجه به موجودی های مطمئن و انبارهایی که مملو از کالاها هستند و شرایطی که کشور در حال حاضر در آن وجود دارد، شرایط احتکار وجود ندارد و احتکار گران فروشی جایگاهی ندارد.

قبادی توضیح داد: اگر در سطح کشور گرانفروشی رویت شود، قطعا به عنوان تخلف از آن یاد می شود و تشکیل پرونده داده می شود و در محاکم قضایی به آن رسیدگی می شود.

وی همچنین از سامانه 124 و تمامی سازمان های صنعت، معدن و تجارت کل کشور، سازمان حمایت، بازرسان صنفی، به عنوان درگاه ارسال گزارشات مردمی یاد کرد.

او با اشاره به تشدید نظارت در سطح کشور و بازرسی های روزانه گفت: براساس دستور قائم مقام وزیر صمت، بازرسی و نظارت باید لحظه ای باشد و بازرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشان به مراجع قضایی معرفی می شوند

گران فروشان به مراجع قضایی معرفی می شوند