مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:172019-11-17سياسي

مشهدی ها امسال در میزبانی از زائران سنگ تمام گذاشتند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پویش مردمی «منزل من هم زائرسرا ست» در در تمام کشور با بازخورد مثبت همراه بوده است.

- مشهد – مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پویش مردمی منزل من هم زائرسرا ست در در تمام کشور با بازخورد مثبت همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در افتتاحیه دبیرخانه دائمی پویش مردمی منزل من هم زائرسرا ست ، با حضور کسانی که در این پویش شرکت کرده بودند؛ شب گذشته در فرهنگسرای زیارت مشهد مقدس برگزار شده بود، اظهار کرد: پویش مردمی منزل من هم زائر سراست امسال برای اولین بار در کشور راه اندازی شد.

وی افزود: این اتفاق در دیگر شهرهای کشور با بازخوردهای مثبت فراوانی همراه بود و مشهدی ها امسال در فرهنگ میزبانی سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، تصریح کرد: اتفاقاتی از این دست مایه مسرت است و این پویش مردمی باید در سال های آینده، با استقبالی چند برابر به وقوع بپیوندد.

وی خطاب به میهمانان برنامه، با بیان اینکه برکات میزبانی از زائران امام رضا در زندگی همه شما عزیزان وارد می شود، افزود: سعی کنید هرساله بیش از قبل میزبان زائران امام رضا باشید و این امر را تا آنجا توسعه دهید که علاوه بر ایام شهادت حضرت رضا(ع)، بلکه در ایام ولادت امام رضا، عید نوروز وغیره که زائران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدی ها امسال در میزبانی از زائران سنگ تمام گذاشتند

مشهدی ها امسال در میزبانی از زائران سنگ تمام گذاشتند