مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:412019-11-17سياسي

شرط جدید برای بهره مندی بسیجیان از کسرخدمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید مهدی فرهی در همایش ملی پنجه های کارآمد سربازان ماهر که صبح امروز در سالن مروارید شهرک امام خمینی برگزار شد، - فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیرو های مسلح اعلام کرد که کسر خدمت های مربوط به بسیج زمانی اعمال می شود که این افراد اول یک مهارت را کسب کرده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید مهدی فرهی در همایش ملی پنجه های کارآمد سربازان ماهر که صبح امروز در سالن مروارید شهرک امام خمینی برگزار شد، گفت: با 21 دستگاه و نهاد تفاهم نامه همکاری با موضوع مهارت آموزی به کارکنان وظیفه امضاء کردیم و توانستیم تا از ظرفیت دستگاه ها و سازمان های مختلف به نفع سربازان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در اتاق های فکر به این جمع بندی رسیدیم که اگر بناست مهارتی به سربازان آموزش داده شود باید دارای دو ویژگی اصلی باشد؛ نخست اینکه کیفیت داشته و دوم اینکه دارای اثربخشی باشد یعنی ما یک مهارتی را نمی خواهیم که نه کیفیتی داشته باشد و نه موثر باشد.

فرهی ادامه داد: در همین راستا نیز ممکن است با توجه به شرایط خدمت برخی کسر خدمت ها و .

امکان اینکه یک مهارت با دو ویژگی کیفیت و اثربخشی از سوی سرباز نیز فرا گرفته شود، کم باشد لذا تصمیم گرفتیم تا از دوران اوقات فراغت سربازان، آموزش اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط جدید برای بهره مندی بسیجیان از کسرخدمت

شرط جدید برای بهره مندی بسیجیان از کسرخدمت