مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:342019-11-17اقتصادي

رایزنی با معاون اول رییس جمهور در خصوص افزایش نرخ کرایه های تاکسی


با جهانگیری و ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ کرایه های تاکسی رایزنی خواهم کرد و نتیجه را به شورا اعلام می کنم.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با جهانگیری و ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ کرایه های تاکسی رایزنی خواهم کرد و نتیجه را به شورا اعلام می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز این شورا با بیان اینکه موضوع ترافیک و آلودگی هوا نشان می دهد نیاز داریم بیشترین حمایت را از حمل و نقل عمومی در کشور داشته باشیم، گفت: متأسفانه طی 10 سال گذشته قوانین حمایتی از حمل و نقل عمومی اعمال نشده و باعث تضعیف حمل و نقل عمومی شده است.

وی افزود: در زمان هدفمندی یارانه ها نیز قرار بود سهمی برای حمل و نقل عمومی دیده شود اما این بخش برای توسعه حمل و نقل در نظر گرفته نشد و در افزایش قیمت بنزین نیز باز هم حمایت از حمل و نقل پیش بینی نشده است.

هاشمی خطاب به حاکمیت، دولت و تمام دستگاه های تصمیم گیر در این رابطه درخواست کرد: سهم حمل و نقل عمومی به فوریت تزریق شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص کرایه های تاکسی و احتمال افزایش غیررسمی آن گفت: سیاست دولت، عدم افزایش مواردی است که مربوط به افزایش مصرف سوخت می شود اما اگر این موضوع معطل بماند باز صاحب افزایش های پراکنده نرخ کرایه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با معاون اول رییس جمهور در خصوص افزایش نرخ کرایه های تاکسی

رایزنی با معاون اول رییس جمهور در خصوص افزایش نرخ کرایه های تاکسی