مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-17فرهنگي

لزوم توسعه سالن های گروه «هنر و تجربه»


کارگردان مستند زیر صفر مرزی با اشاره به بازخوردهای خوب این فیلم در تهران به لزوم توسعه سالن های گروه هنروتجربه در سراسر ایران تاکید کرد.

- کارگردان مستند "زیر صفر مرزی" با اشاره به بازخوردهای خوب این فیلم در تهران به لزوم توسعه سالن های گروه هنروتجربه در سراسر ایران تاکید کرد.

مهدی افشار نیک در گفت وگو با ایسنا درباره بازخورد نمایش این فیلم در گروه هنروتجربه به ایسنا بیان کرد: فیلم من بازخورد خوبی از سوی مردم و منتقدان در گروه هنروتجربه داشته است و بسیار از این بابت راضی ام.

وی با اشاره به کمبود سالن های سینمای هنروتجربه در مناطق مختلف ایران بیان کرد: فیلم من مربوط به مناطق عرب نشین جنوب کشور و منطقه اهواز، سوسنگرد، بستان، هویزه، دشت آزادگان و.

میشود و بخش مهمی از مخاطبان من در این مناطق زندگی میکنند اما متاسفانه گروه هنروتجربه در این شهرها سینمایی در اختیار ندارد و این فیلم به همین دلیل نتوانسته است با گروه اصلی مخاطبانش ارتباط بگیرد اما با این حال اکران فیلم به ویژه در تهران بازخوردهای خوبی داشته است.

افشارنیک در ادامه اظهار کرد: فیلمسازانی دیگری هم هستند که آثارشان مرتبط با مناطق خاصی از ایران است ولی متاسفانه هنروتجربه پوشش منطقه ای در سراسر ایران ندارد و امیدوارم که شرایطی فراهم شود که در همه مناطق ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه سالن های گروه «هنر و تجربه»

لزوم توسعه سالن های گروه «هنر و تجربه»