مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:122019-11-17سياسي

نیروهای مسلح در مبارزه با ظلم و ستم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند


نیروهای مسلح در مبارزه با ظلم و ستم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و در راستای سرافرازی پرچم حق در جهان تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح که در سالن پنج آذر این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: قدردانی از عزیزانی که با تلاش و مدیریت بهتر بتوانند خود را در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا قرار دهند و رتیه های بالاتری کسب کنند، رسم خوبی است.

وی در ادامه گفت: امروز نیروهای مسلح ما در مبارزه با ظلم و ستم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و در راستای سرافرازی پرچم حق در جهان تلاش می کنند و در این راه، فشارهای زیادی را متحمل می شوند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز نیروهای مسلح ضمن مقابله با تهدیدات نظامی، در حوزه های امنیت ملی، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، توسعه انقلاب اسلامی در داخل و منطقه مسئولیت های سنگینی را بر عهده دارند.

سرلشکر باقری ادامه داد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی مسئولیت های متنوع و فراوانی بر عهده دارند و ما نیز باید از این فرصتی که برای یکایک ما ایجاد شده است در خدمت به ملت استفاده کنیم و باید قدردان باشیم که بدون واسطه تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان و نائب حضرت ولی عصر (عج) خدمت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در مبارزه با ظلم و ستم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند

نیروهای مسلح در مبارزه با ظلم و ستم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند