مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:442019-11-17اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی 10 پروژه طرح ابرار در استان اصفهان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی طرح ابرار استان اصفهان در مجموع پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی طرح ابرار استان اصفهان در مجموع پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار است.

مهدی خضری با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص طرح ابرار یا اقدام برای راه های اولویت دار روستایی در استان اصفهان، اظهار کرد: سهم استان اصفهان از طرح ابرار 60 کیلومتر است که در قالب 10 محور روستایی آغاز شده است.

وی افزود: پروژه های 10 گانه طرح ابرار استان اصفهان شامل محورهای روستایی اسلام آباد-فهره، کلوسه –دورک و مغاندر- اسلام آباد در شهرستان فریدونشهر، دهق- میلاگرد در شهرستان فریدن، جندق- مصر در شهرستان خورو بیابانک، هونجان-گرموک در شهرستان سمیرم، صحرای انقلاب در شهرستان اصفهان، چقا-ننادگان در شهرستان فریدن، آنالوجه-قرقر در شهرستان چادگان، پادنا-خسروشیرین-حسن آباد در شهرستان سمیرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خضری متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های دهگانه ابرار استان اصفهان را 40 درصد عنوان کرد و گفت: عملیات زیرسازی پروژه های دهق- میلاگرد، فهره- اسلام آباد به پایان رسیده و آماده اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی 10 پروژه طرح ابرار در استان اصفهان

پیشرفت 40 درصدی 10 پروژه طرح ابرار در استان اصفهان