مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 01:322019-11-16سياسي

خبر خوش نهاد رهبری برای زوج های دانشجو / وام های متاهلی پربارتر می شود


حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وام های پرداختی صندوق رفاه به زوج های دانشجو، - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از رایزنی های این نهاد برای افزایش وام های متاهلی ویژه زوج های دانشجو خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وام های پرداختی صندوق رفاه به زوج های دانشجو، گفت: وام های متفاوتی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد به زوج های دانشجو پرداخت می شود که مبالغ این وام ها مشکلی را از دانشجو حل نمی کند.

رستمی افزود: قرار است نهاد رهبری در خصوص وام های صندوق رفاه و افزایش آن پیگیرهای لازم را داشته باشد.

رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اضافه کرد: علاوه بر آن تلاش ما این است که از منابع خارج از دانشگاه، به عبارتی دیگر سازمان ها یا نهاد های دیگر و یا خیرین و بانک ها هم رایزنی هایی انجام شود که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم افزایش این وام ها و وام های جدید به بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی برسد و زوج های دانشجو بتوانند از این وام ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش نهاد رهبری برای زوج های دانشجو / وام های متاهلی پربارتر می شود

خبر خوش نهاد رهبری برای زوج های دانشجو / وام های متاهلی پربارتر می شود