مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 22:202019-11-16بين الملل

مداخله آمریکا در امور داخلی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه در پیامی در توییتر مدعی حمایت واشنگتن از مردم ایران شد.

- وزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اقدامات دولت این کشور علیه مردم ایران طی سال های گذشته در پیامی به مداخله در امور داخلی ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه در پیامی در توییتر مدعی حمایت واشنگتن از مردم ایران شد.

وی در این پیام توییتری نوشت که آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آنها حمایت می کند.

پامپئو در حالی این پیام را منتشر می کند که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از سال 2016 و پس از روی کار آمدن، اقدامات متعددی را علیه مردم ایران اتخاذ کرده است.

دولت ترامپ اردیبهشت سال گذشته به صورت یکجانبه و غیر قانونی از برجام خارج شد و تمامی تحریم هایی را که به واسطه این توافق علیه ایران برداشته شده بود را بازگرداند.

دولت ترامپ همچنین تمام تلاش خود را برای افزایش فشارها علیه ایران به کار بسته است به گونه ای که این فشارها سبب شده تا فروش و انتقال داروها و کالاهای بشردوستانه به ایران با مشکل مواجه شود و بیماران متعددی در داخل ایران از این موضوع رنج ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله آمریکا در امور داخلی ایران

مداخله آمریکا در امور داخلی ایران