مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 17:342019-11-16سياسي

غرب به دنبال تحمیل اندیشه خود بر جهان اسلام است


رییس قوه قضاییه در مراسم اختتامیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، گفت: امروز دست تفوق و برتری در فلسطین و ابتکار عمل، مبتنی بر دین و ارزش های الهی و آموخته های نبی مکرم اسلام از آن مجاهدین فلسطینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی در مراسم اختتامیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد، تصریح کرد: حضور در جمع دانشمندان، فرهیختگان و نخبگان جهان اسلام توفیقی برای بنده است.

در این نشست مباحث و تبادل نظرهای بسیار ارزشمندی میان اندیشمندان، صاحب نظران و صاحب اثران تبادل شد و ان شاالله آنچه مطرح شد منشاء برکات جهان اسلام و موجب وحدت و یکپارچگی و انسجام میان مسلمانان شود.

رییس قوه قضاییه گفت: سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نکات محوری بسیار برجسته ای را برای این کنفرانس داشت.

ایشان وحدت را در ساحت های مختلف تبیین فرمودند؛ از جمله، عدم تعارض با یکدیگر، همگرایی و هم اندیشی و استفاده از همه ظرفیت های جهان اسلام برای ارتقا در همه ابعاد فکری، اخلاقی، عملی و اجرایی و همچنین حوزه های زندگی انسان معاصر.

آیت الله رییسی بیان داشت: ان شاالله این وحدت و انسجام و عمل به آنچه مقام معظم رهبری فرمودند زمینه ساز تمدن نوین اسلامی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب به دنبال تحمیل اندیشه خود بر جهان اسلام است

غرب به دنبال تحمیل اندیشه خود بر جهان اسلام است