مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-16اقتصادي

تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای جامعه عشایر خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی از تخصیص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برای جامعه عشایر استان خبر داد و گفت: تصویب این اعتبار به معنای 10 برابر شدن بودجه جامعه عشایر استان است زیرا سال های گذشته سهم آنان از اعتبارات بسیار اندک بوده است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از تخصیص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برای جامعه عشایر استان خبر داد و گفت: تصویب این اعتبار به معنای 10 برابر شدن بودجه جامعه عشایر استان است زیرا سال های گذشته سهم آنان از اعتبارات بسیار اندک بوده است.

محمد علی شجاعی در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان اظهار کرد: استان بودجه مشخصی دارد اما متوجه شدیم بودجه اختصاص یافته برای پنج هزار خانوار عشایر استان بسیار اندک است و از سوی دیگر اعتبار برای امکانات رفاهی عشایر هم کم است.

وی افزود: با پافشاری های بسیار و برگزاری جلسات مختلف توانستیم اعتبار 20 میلیارد تومانی اخذ کنیم که 13 میلیارد تومان برای امسال و 7 میلیارد تومان تا سال آینده تخصیص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شجاعی با بیان اینکه عشایر استان شایستگی های بیشتری دارند، تصریح کرد: بازدیدهای بسیاری از حوزه عشایر استان داشته ام بنابراین امور عشایر را به کسی واگذار نکردم بلکه به دلیل اهمیت بالا خودم پیگیر امور هستم زیرا نیازمند تغییر و تحول در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای جامعه عشایر خراسان شمالی

تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای جامعه عشایر خراسان شمالی