مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:462019-11-16سياسي

دین باوری و ولایت مداری رمز موفقیت مردم استان اصفهان


رمز موفقیت مردم استان اصفهان در همه زمانها بویژه دوران دفاع مقدس ریشه در دین باوری و ولایت مداری آنها دارد و آمار بیش از 23 هزار شهید این استان سند زنده این ادعاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ استاندار اصفهان امروز در آیین گرامیداشت 25 آبان،روز حماسه ایثار مردم اصفهان گفت:امروز روز فراموش نشدنی در تاریخ حماسه ساز ایران اسلامی است.

روزی که مردم اصفهان ثابت کردند که عشق والایی به ولایت و ولی امر خود دارند و برای حفظ دین و کشور از جان خود و عزیزانشان می گذرند تا محکم در برابر دشمن بایستند.

عباس رضایی افزود:نامگذاری روز 25 آبان به عنوان روز حماسه ایثار مردم اصفهان یادی از دلاور مردانی است که استقلال و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون های پاک آنان است.

وی اظهار امیدواری کرد مردم فهیم استان اصفهان همگام با دیگر مردم همچنان در مسیر عدالت طلبی و وحدت، تا رسیدن به اهداف متعالی گام بردارند.

در این آیین دو نفر از یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از روز 25 آبان سال 1361 در زمینه تشییع همزمان پیکر 370 شهیداصفهان در عملیات محرم در این شهر و همزمان اعزام تعدادی از داوطلبان از استان اصفهان به جبهه پرداختند.

حضرت امام خمینی (ره) درباره این روز در سخنانی فرمودند :شما در کجای دنیا می توانید جایی را مثل استان اصفهان پیدا کنید؟ همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین باوری و ولایت مداری رمز موفقیت مردم استان اصفهان

دین باوری و ولایت مداری رمز موفقیت مردم استان اصفهان