مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 20:192019-11-15اجتماعي

افزایش شدت بارش برف در محور اسالم به خلخال


هم زمان با کاهش دمای هوا در استان شاهد بارش برق در مناطق کوهستانی و محور اسالم به خلخال هستیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، از بامداد روز پنج شنبه شاهد کاهش دمای هوا، وزش باد و بارندگی در استان گیلان بودیم که طبق گفته هواشناسی فعالیت تناوبی آن تا اواسط هفته در منطقه است.

پیش بینی هواشناسی استان، بارش برف در ارتفاعات، کاهش هشت تا 16 درجه سلسیوسی و وزش باد در نواحی ساحلی و مناطق کوهستانی می باشد و به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند توصیه شده از تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تالش نیز از آغاز بارش پراکنده برف از بامداد امروز در محور اسالم به خلخال و سایر محورهای کوهستانی خبر داده و گفت که از غروب روز جمعه، بارش برف در منطقه اسب وونی تا گردنه الماس شدت بیشتری یافته است.

غلامحسین بخت شاهی از مسافرینی که قصد تردد از محور اسالم به خلخال را دارند خواست تا وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانه برای خودرو از قبیل زنجیر چرخ تجهیز کرده و از سالم بودن لوازم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی ضمن اشاره به حضور مستمر راهداران در محورهای کوهستانی و آمادگی ارائه خدمات در این محورها، از مردم خواست تا از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شدت بارش برف در محور اسالم به خلخال

افزایش شدت بارش برف در محور اسالم به خلخال