مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 19:082019-11-15اجتماعي

بارش برف پاییزی در سمنان/ از نجات دانشجویان گرفتار تا انسداد برخی محورها


بارش برف پاییزی در بخش هایی از استان سمنان سبب سفیدپوش شدن محورهای ارتباطی، گرفتاری دانشجویان در جاده و انسداد برخی محورها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بارش برف در برخی نقاط به خصوص در ارتفاعات و شمال استان سمنان، این مناطق را سفیدپوش کرد و در عین حال، سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم شد.

بارش برف در برخی محورهای ارتباطی استان سمنان به ویژه در مناطق روستایی شمال استان و مرز استان های سمنان با مازندران و گلستان، سبب شد تا شاهد کندی در تردد خودروها و انسداد برخی محورهای استان باشیم.

روز پرکار راهداران بارش نخستین برف پاییزی، راهداران را نیز به میدان آورد و سبب شد تا آنها روز پرکاری را تجربه کنند.

احساس منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به بارش نخستین برف پاییزی در محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود و مهدی شهر گفت: برف در محورهای فولادمحله، چاشم، پشتکوه و مهدی شهر و برخی روستاهای شهرستان شاهرود گزارش شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه در محورهای برف گیر این استان تردد با زنجیر چرخ انجام می شود، گفت: راهداران استان و راهداری ها فعال هستند و به سرعت نسبت به پاک سازی جاده ها از برف و بوران اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف پاییزی در سمنان/ از نجات دانشجویان گرفتار تا انسداد برخی محورها

بارش برف پاییزی در سمنان/ از نجات دانشجویان گرفتار تا انسداد برخی محورها