مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 18:092019-11-15ورزشي

8 مدال ووشوکاران اصفهانی در مسابقات کشوری


در پایان مسابقات کشوری ووشو مردان کشور تیم اصفهان در 2 بخش ساندا و تالو موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان که به میزبانی البرز برگزار شد، امروز با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

405 ووشوکار در قالب 35 تیم از استان های سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و در دو بخش ساندا و تالو به رقابت پرداختند؛ نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان را کسب کردند.

در پایان این مسابقات و در مجموع دو بخش ساندا و تالو تیم استان زنجان با 5 مدال طلا و یک برنز، سکوی قهرمانی را فتح کرد؛ تیم تهران الف با دشت 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم فارس با 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به مقام سومی رسید.

تیم ووشو استان اصفهان نیز که در این رقابت ها حضور داشت در پایان موفق به کسب 2 مدل طلا و 6 مدال نقره شدند؛ در بخش ساندا و در وزن 90 کیلوگرم حمیدرضا لادور از اصفهان موفق به کسب مدال نقره شد.

در بخش تالو نیز محمدعلی مجیری در فرم نن چوان و طاها بدیعی در فرم جین شو مدال طلا به دست آوردند؛ همچنین طاها بدیعی در فرم های چانگ چوان و چیانگ شو، محمدعلی مجیری در فرم نن دائو، امیرحسین رمضانی در فرم نن گوئن و تیم اصفهان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مدال ووشوکاران اصفهانی در مسابقات کشوری

8 مدال ووشوکاران اصفهانی در مسابقات کشوری