مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 16:532019-11-15سياسي

دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس آکادمی علوم آذربایجان


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری گفتگوی ادیان با رییس جدید آکادمی ملی علوم جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که با حضور دکتر جواد جهانگیرزاده سفیر و اصغر فارسی، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو و در محل آن آکادمی انجام گرفت، دو طرف در خصوص تعمیق و گسترش همکاری های علمی و فرهنگی تاکید کردند.

ابوذر ابراهیمی ترکمان در ابتدای سخنان خود با تبریک به مناسبت انتصاب رامیز مهدی اف به پست ریاست آکادمی ملی علوم جمهوری آذربایجان که مهم ترین قطب علمی این کشور و منطقه قفقاز است، به ظرفیت های موجود برای همکاری های فرهنگی، علمی و تحقیقاتی بین دو کشور با توجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی و همچنین ظرفیت و پتانسیل عظیم مراکز و دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به همایش ها و کنفرانس های مشترک برگزار شده در سال های اخیر همچون از خورشیدبانو ناتوان تا پروین اعتصامی در باکو و همایش شمس تبریزی در دانشگاه تبریز گفت: ما از هرگونه همکاری که در راستای قرابت شخصیت های علمی و فرهنگی و تعمیق و توسعه روابط ادبی و فرهنگی دو کشور باشد، استقبال می کنیم و بر اهمیت گسترش همکاری ها واقف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس آکادمی علوم آذربایجان

دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس آکادمی علوم آذربایجان