مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:422019-11-15سياسي

مقاومت رمز پیروزی و سند عزت ایران اسلامی است


امام جمعه اراک با بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی و سند عزت ایران اسلامی است، گفت: عدالت در همه جای ایران اسلامی باید برقرار شود، وظیفه همگان است با هر فرد در هر سطحی که می خواهد بی عدالتی را در جامعه ایجاد کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید برقرار باشد تا با فساد مبارزه و عدالت را برقرار کند.

وی افزود: عدالت در همه جای ایران اسلامی باید برقرار شود، وظیفه همگان است با هر فرد در هر سطحی که می خواهد بی عدالتی را در جامعه ایجاد کند، مبارزه کنند.

خطیب جمعه اراک نظارت در همه ابعاد جامعه را ضروری دانست و افزود: اصل عدالت خواهی و مبارزه با فساد جزء وظایف دینی و ذاتی مسلمانان است و در این عرصه با جدیت ورود کرد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: پیامبر اکرم ( ص) برای همه مسلمان جهان اسوه است و انقلاب اسلامی مرهون پیامبر رسول( ص) و ائمه اطهار است.

وی با بیان اینکه امام جعفر صادق( ع) دومین احیاگر مکتب اسلام است، گفت: امام جعفر صادق (ع)، 35 سال تلاش علمی داشت و گرد و غبار فراوان را از چهره اسلام پاک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت رمز پیروزی و سند عزت ایران اسلامی است

مقاومت رمز پیروزی و سند عزت ایران اسلامی است