مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:422019-11-15سياسي

مردم در شرایط سخت با همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند


مردم در شرایط سخت با اتحاد و همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود اسدی در خطبه های نماز جمعه دیلم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع ) اظهار داشت: دوران 10 سال اول حکومت اسلامی پیامبر اسلام(ص) درخشان ترین دوران حکومتی تاریخ اسلام است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان باید سیره رفتاری پیامبر(ص) را مطالعه کنند و در راستای نهادینه کردن آن در زندگی شخصی خود بکار ببرند و شاخصه های نظام حکومتی پیامبر را به عنوان آرمان های جامعه دنبال کنیم.

امام جمعه دیلم خاطرنشان کرد: شاخصه های حکومتی پیامبر (ص) بر اساس شاخصه هایی بود که موجب پیشرفت و گسترش نظام حکومتی پیامبر شد.

وی افزود: شاخصه های پیامبر براساس چندین مورد بود؛ ایمان و معنویت، برقراری عدالت، علم و دانش، صفا و اخوت بین مومنین و مسلمین، اصلاح اخلاق، دور کردن از مفاسد، اقتدار و عزت، تلاش و کوشش از بارزترین شاخصه های پیامبر اسلام در راستای رشد و پیشرفت نظام حکومتی ایشان بود.

اسدی گفت: جایگاه نماز جمعه متعلق به همه شهرستان و مردم این منطقه است و تمام تلاش و کوشش خود را در راستای رفع مشکلات مردم می کنیم و در کنار مسئولین خواهیم بود و در خدمتگزاری به مردم هیچ دریغی نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در شرایط سخت با همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند

مردم در شرایط سخت با همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند