مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-15سياسي

وضعیت اشتغال در استان بوشهر خوب نیست/ لزوم اتصال به خط ریلی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم اتصال استان بوشهر به خط ریلی خلیج فارس تاکید کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان بوشهر خوب نیست و باید بیکاری کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک روز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: استان بوشهر از گذشته های دور تاکنون همواره محل اتحاد و همبستگی شیعه و سنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی بوده اند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با همین تحلیل همواره بیان کرده اند که در جامعه اسلامی تمامی مذاهب در کنار هم و زیر سایه اسلام هستند.

صفایی بوشهری خواستار هوشمندی مسلمانان در مقابل دسیسه های دشمنان شد و افزود: عناصر ضد اسلام در طول تاریخ بر این اندیشه بودند که در جامعه اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا زمینه اضمحلال آن را فراهم کنند.

وی ضمن گرامیداشت روز کتاب و کتاب خوانی اضافه کرد: توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند تقویت فرهنگ کتاب خوانی است و انتظار می رود مسئولان نگاه بهتری به این حوزه داشته باشند و نقایص آن رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اشتغال در استان بوشهر خوب نیست/ لزوم اتصال به خط ریلی

وضعیت اشتغال در استان بوشهر خوب نیست/ لزوم اتصال به خط ریلی