مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:022019-11-15اقتصادي

طرح سهمیه بندی بنزین در سیستان و بلوچستان نیازمند بازنگری است


با توجه به اینکه در برخی نقاط سیستان و بلوچستان همچنان گاز وجود ندارد، مسئولان باید برای این استان طرحی جدا در زمینه سهمیه بندی بنزین مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام مجتبی عزیزی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و دیگران را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در مقابل نعمت هایی که خداوند متعال به ما عطا کرده شکرگذار باشیم، افزود: کسی که تقوا داشته باشد سعی می کند خودش را از آلودگی و راه کج محافظت کند و همواره سعی دارد تا راه راست را ادامه دهد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه خطبه ها ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیان داشت: در این ایام تمام اولیای خدا شاد و مسرور هستند از همین رو انسان های با تقوا نیز در این روزها شاد هستند.

وی با اشاره به اینکه وحدت رمز پیروزی مسلمانان است، ادامه داد: وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان است از همین رو باید مورد توجه همه باشد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه حب دین و محبت پیامبر اکرم (ص) و خاندان بزرگوار ایشان جزو اصول اولیه مورد قبول هر دو مذهب تشیع و تسنن است، گفت: اتحاد و همبستگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سهمیه بندی بنزین در سیستان و بلوچستان نیازمند بازنگری است

طرح سهمیه بندی بنزین در سیستان و بلوچستان نیازمند بازنگری است