مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:022019-11-15اقتصادي

دولت بر گرانی نظارت داشته باشد/ ضرورت مدیریت شرایط اقتصادی


امام جمعه رویان بابیان اینکه دولت باید نظارت دقیقی بر اجرای طرح افزایش نرخ بنزین داشته باشد تا شاهد چالش بازار نباشیم، گفت: از دولت می خواهیم بر مقوله گرانی نظارت بیشتری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر، با اشاره به افزایش قیمت بنزین در مصوبه جدید دولت، تأکید کرد: طبق نظر کارشناسان اقتصادی ارزانی بنزین نسبت که کشورهای دیگر، به نفع ثروتمندانی بود که چندین خودرو داشتند و درواقع مردم سودی از این ارزانی نمی بردند لذا مجلس و دولت بر این شدند که جلوی موضوع فعلی را با تغییر نرخ بنزین بگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت شرایط اقتصادی، افزود: البته به این طرح انتقاداتی هم وجود دارد برای مثال اگر از آخرین زمان تغییر نرخ بنزین هرسال 500 تومان بهای این ماده حساس افزایش می یافت بهتر بود و پذیرش آن هم برای طبقه ضعیف جامعه بهتر می شد اما به هرحال این مصوبه در حال انجام است و مردم با پذیرش آن متقابلاً از دولت هم انتظاراتی دارند.

امام جمعه رویان گفت: یکی از مهم ترین انتظارات مردم از دولت این است که این افزایش نرخ بنزین به گرانی ها در دیگر بخش های بازار تأثیر نگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بر گرانی نظارت داشته باشد/ ضرورت مدیریت شرایط اقتصادی

دولت بر گرانی نظارت داشته باشد/ ضرورت مدیریت شرایط اقتصادی