مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:492019-11-15سياسي

طرح راه آهن خلیج فارس از بوشهر عبور کند/جامعه باید هوشیار باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طرح راه آهن خلیج فارس از بوشهر عبور نمی کند و مسئولان باید با همت این موضوع را دنبال کنند، زیرا اگر این خط آهن از بوشهر به عسلویه و از عسلویه به منطقه مکران برود در توسعه استان بوشهر نقش زیادی دارد.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طرح راه آهن خلیج فارس از بوشهر عبور نمی کند و مسئولان باید با همت این موضوع را دنبال کنند، زیرا اگر این خط آهن از بوشهر به عسلویه و از عسلویه به منطقه مکران برود در توسعه استان بوشهر نقش زیادی دارد.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر بوشهر گفت: مقام معظم رهبری پیرامون وحدت در جامعه اسلامی بسیار سخن گفته اند ضمن اینکه پیامبر عظیم الشان نیز صحبت های زیادی داشته اند.

وی ضمن تبریک روز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: اگر بنا بر وحدت باشد زمینه پیشرفت، سلامت و حفظ جامعه وجود دارد.

اگر یک خانواده دارای وحدت باشد حتی اگر اختلاف سلیقه وجود دارد قدرت تحمل داشته و در کنار هم باشند و اگر مشکلات حل نشود در خانه آشوب می شود و دیگر نیاز به دشمن خارجی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه بوشهر بیان کرد: شیطان و تمام عناصر ضداسلام در طول تاریخ بر این اندیشه بودند که در جامعه اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راه آهن خلیج فارس از بوشهر عبور کند/جامعه باید هوشیار باشد

طرح راه آهن خلیج فارس از بوشهر عبور کند/جامعه باید هوشیار باشد