مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:402019-11-15اقتصادي

فعال بودن همه باجه های پستی خراسان رضوی؛ امروز


باجه های پستی خراسان رضوی امروز برای ارائه کارت سوخت خودرو داران فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکزخراسان رضوی، بنابر اعلام شرکت پست استان با توجه به آغاز اجرای طرح سهمیه بندی شدن بنزین از ساعت 24 دیشب و با توجه به این که هنوز جمعی از خودرو داران کارت سوخت خود را تحویل نگرفته اند باجه های پستی خراسان رضوی امروز جمعه برای تحویل کارت سوخت فعال است.

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: امروز باجه های پستی در 5 ناحیه و 4 دفتر پستی در مشهد و 22 شهرستان دیگر استان در ساعت اداری برای تحویل کارت سوخت مردم فعال است.

موسوی افزود: فعالیت دفتر پست مرکزی در مشهد هم تا ساعت 17 اعلام شده است اما چنانچه آمار مراجعه کنندگان بالا باشد این دفتر باید تا آخرین مراجعه کننده در این زمینه پاسخگو باشد .

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرده است: پس از هماهنگی با مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص تسریع در توزیع کارت های سوخت امروز باجه های پستی سراسر کشور برای تحویل کارت سوخت فعال و آماده است.

به گفته نعمتی ، شهروندان در صورتی که پیش از این برای صدور کارت سوخت خود اقدام کرده اند، می توانند با توجه به آدرس محل سکونت یا اقامت خود به نزدیک ترین واحد پستی مراجعه و برای تحویل کارت خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن همه باجه های پستی خراسان رضوی؛ امروز

فعال بودن همه باجه های پستی خراسان رضوی؛ امروز