مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:032019-11-15سياسي

پیشرفت ایران در حوزه فنی و مهندسی چشمگیر است


امام جمعه گرگان با اشاره به حضور شرکت های ایرانی در پروژ های عمرانی آسیای شرقی گفت: پیشرفت ایران در حوزه فنی و مهندسی چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: حضور شرکت های دانش بنیان و فنی و مهندسی ایران در پروژه های عمرانی و سدسازی در کشورهای آسیای شرقی مانند سریلانکا بیانگر توانمندی و پیشرفت جوانان این مرز و بوم در حوزه امور عمرانی است.

وی افزود: پروژه ای که سایر کشورهای باسابقه و قدرتمند از اجرای آن واهمه داشتند توسط دانشمندان و مهندسان توانمند ایرانی به بهترین نحو ممکن اجرایی شد.

نورمفیدی بیان کرد: توجه بیشتر به فعالیت های فنی و مهندسی و صادرات فناوری های این حوزه یکی از روش های ارزآوری برای کشور بدون اتکا به محصولات نفتی و پتروشیمی است.

وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) به ویژگی ها و سجایای اخلاقی ایشان هم اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های ارزشمند امام صادق(ع) تربیت شاگردان بسیار برای گردآوری و ترویج آموزه های اصیل اسلام است.

نورمفیدی به ضرورت توجه هر بیشتر به برنامه ریزی و داشتن رویکرد کاری مشخص در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: برای تحقق توسعه و شتاب بخشی در آن باید علاوه بر مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ایران در حوزه فنی و مهندسی چشمگیر است

پیشرفت ایران در حوزه فنی و مهندسی چشمگیر است