مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 08:572019-11-15پزشكي

یکسان شدن امتحانات تخصصی کشور/لزوم داشتن بورد رشته مادر برای فوق تخصص


معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امتحانات تخصصی (گواهینامه و دانشنامه) در کل کشور یکسان شد که در این راستا یک امتحان ملی برای بوردهای تخصصی برگزار می کنیم و امتحان بورد سال آینده نیز مانند قبل خواهد بود.

- ایسنا/کرمان معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امتحانات تخصصی (گواهینامه و دانشنامه) در کل کشور یکسان شد که در این راستا یک امتحان ملی برای بوردهای تخصصی برگزار می کنیم و امتحان بورد سال آینده نیز مانند قبل خواهد بود.

دکتر باقر لاریجانی امروز 24 آبان ماه در حاشیه دومین مجمع دبیران کلان مناطق آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سند مناسبات آمایشی نیروی انسانی در 10 سال آینده بین وزارت بهداشت و دبیران مناطق آمایشی کشور امضاء می شود که محصول کار چند ساله ایست که در وزارت بهداشت انجام شده است.

وی افزود: این سند را براساس محاسبات نیروی انسانی در سال های آینده در رشته های مختلف و میزان نیاز ملی و انسانی تصویب کرده ایم و توافق امروز سهم مناطق مختلف ده گانه کشور از این نیازهای آموزشی است.

لاریجانی تصریح کرد: کار مهمی که در منطقه هشت(دانشگاه علوم پزشکی کرمان) صورت می گیرد، توافق درون منطقه است که به چه میزان در دانشکده های مختلف و موسسات آموزشی در 10 سال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسان شدن امتحانات تخصصی کشور/لزوم داشتن بورد رشته مادر برای فوق تخصص

یکسان شدن امتحانات تخصصی کشور/لزوم داشتن بورد رشته مادر برای فوق تخصص