مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:102019-11-15ورزشي

جشن مردمی ارتقاء بخش اوز به شهرستان برگزار شد/- ماندگاری 10 مهر در خاطر اوزی ها


در آستانه ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) مراسم جشن مردمی ارتقاء بخش اوز در استان فارس به شهرستان، با حضور گسترده اقشار مختلف در این شهر برگزار شد.

- جشن مردمی ارتقاء بخش اوز به شهرستان برگزار شد/ ماندگاری 10 مهر در خاطر اوزی ها ایسنا/فارس در آستانه ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) مراسم جشن مردمی ارتقاء بخش اوز در استان فارس به شهرستان، با حضور گسترده اقشار مختلف در این شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجشنبه 23 آبان و با حضور گسترده گروه های مختلف مردم و علما، اندیشمندان، فرهنگوران و مسئولان، مراسم جشن مردمی ارتقاء بخش اوز به شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که آغاز آن با حرکت کارناوال شادی و سوارکاران و همراهی مردم با این کاروان همراه بود، شرکت کنندگان با حضور در زمین چمن ورزشگاه اوز، به نورافشانی و شادی و سرور پرداختند.

این مراسم با قرائت پیام امام جمعه اهل تسنن شهر اوز، آغاز شد و در ادامه، احمد خضری، دبیر کمیته ارتقاء شهرستان اوز به تشریح روند طی شده برای ارتقاء پرداخت.

خصری گفت: مردم شهرستان اوز به دنبال حقوق شصت ساله خود بودند و شادی امروز آنان به دلیل رسیدن به یک خواسته به حق یک بخش سنی نشین در جنوب استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن مردمی ارتقاء بخش اوز به شهرستان برگزار شد/- ماندگاری 10 مهر در خاطر اوزی ها

جشن مردمی ارتقاء بخش اوز به شهرستان برگزار شد/- ماندگاری 10 مهر در خاطر اوزی ها