مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:022019-11-15سياسي

روحانیت با انقلاب اسلامی هویت دینی را به کشور برگرداند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: نظام شاهنشاهی به دنبال این بود که کشور را به سمت سکولار پیش ببرد و روحانیت با انقلاب اسلامی، - حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسالت روحانیت امروز بسیار سنگین است و در زمان ستم شاهی حکومت مراجع دینی را محدود کرده و به آن ها اجازه فعالیت نمی داد و دین را به ذلت کشیده بود.

وی ادامه داد: نظام شاهنشاهی به دنبال این بود که کشور را به سمت سکولار پیش ببرد و روحانیت با انقلاب اسلامی، هویت دینی را به کشور برگرداند و امروز بزرگترین فقیه دینی رهبر انقلاب با مدیریت خود کشور را پیش می برند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اضافه کرد: امروز روحانیت وظیفه دارند با انسجام و اتحاد در جامعه به صورت فعال حضور داشته باشند و نباید اجازه دهند نقش آن ها در جامعه کم رنگ بشود و این زمانی اتفاق می افتد که روحانیت با هم اتحاد داشته باشند.

وی مطالبه گری را یکی از وظایف روحانیت در عصر کنونی عنوان کرد و گفت: شورای روحانیت باید ضمن پیگیری مطالبات مردمی و ادامه دادن راه شهدا، از مسئولان حل مشکلات مردم و دغدغه های رهبر انقلاب را مطالبه گری کند و این امر در ارومیه با راه اندازی شورای روحانیت که چهار سال است فعال شده، انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت با انقلاب اسلامی هویت دینی را به کشور برگرداند

روحانیت با انقلاب اسلامی هویت دینی را به کشور برگرداند