مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 22:122019-11-14فرهنگي

یزد تا ده ها سال می تواند پایتخت کتاب ایران بماند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: می توانیم زمینه ای فراهم کنیم که یزد تا ده ها سال پایتخت کتاب ایران بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید جوادیان زاده، پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی که در خانه فرهنگ صدوقی و با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، با بیان اینکه یزد ویژگی های بسیار زیادی در حوزه میراث مکتوب دارد، اظهار داشت: از زمانی که در بحث انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران اقدام عملی صورت گرفت، نخستین تصمیم ما اتخاذ رویکرد جدید بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: نخستین اقدام در این زمینه، تبدیل یزد به عنوان محلی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با کتاب بود و اگر در بین چند برنامه باید یکی را انتخاب کنیم، به طور قطع برنامه ای که مرتبط با کتاب بود را انتخاب می کردیم.

وی با بیان اینکه پایتخت کتاب ایران عنوانی صرفا یکساله نیست، گفت: اعتقاد داریم اگر در این عنوان به درستی فعالیت صورت گیرد می توانیم زمینه ای فراهم کنیم که یزد تا ده ها سال به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: نزدیک به 17 سال است که هر سال یک شاخه از جشنواره رضوی در یزد برگزار می شود و این شهر همیشه در زیر الطاف و سایه حمایت های حضرت امام رضا(ع) بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد تا ده ها سال می تواند پایتخت کتاب ایران بماند

یزد تا ده ها سال می تواند پایتخت کتاب ایران بماند