مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 21:422019-11-14پزشكي

مراجعه 140 بیمار با علائم مشابه آنفلوانزا /مرگ 2 نفر در بیمارستان های استان بوشهر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراجعه 140 بیمار با علائم بیماری های تنفسی مشابه آنفلوانزا و مرگ 2 نفر بر اثر بیماری های تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراجعه 140 بیمار با علائم بیماری های تنفسی مشابه آنفلوانزا و مرگ 2 نفر بر اثر بیماری های تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر خبر داد.

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان با بیان اینکه آنفلوانزا نوعی بیماری واگیردار است که مردم باید آن را جدی بگیرند، گفت: همه ساله با آغاز فصل پاییز بیماری های تنفسی نیز در بین مردم شیوع پیدا می کند، امسال فعالیت ویروس آنفلوانزا در کشور ما زودتر شروع شده و به تبع آن پیش بینی می شود که طول مدت شیوع نیز طولانی تر شده و همچنین شدت بیماری زایی ویروس بیشتر از سال های گذشته باشد.

وی با اشاره به برخی از راه های مؤثر در پیشگیری از بروز آنفلوانزا، تصریح کرد: شستشوی مرتب دست ها مهم ترین راهکار برای پیشگیری از بروز این بیماری است.

همچنین دوری از افراد مبتلا راهکار بعدی است؛ چرا که ترشحات دهان و بینی فرد مبتلا یکی از مهم ترین راه های انتقال این ویروس است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: تا کنون 140 بیمار با علائم بیماری های تنفسی مشابه آنفلوانزا به بیمارستان های استان بوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 140 بیمار با علائم مشابه آنفلوانزا /مرگ 2 نفر در بیمارستان های استان بوشهر

مراجعه 140 بیمار با علائم مشابه آنفلوانزا /مرگ 2 نفر در بیمارستان های استان بوشهر