مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:442019-11-14سياسي

پرونده 2 میلیارد دلاری پای سه دولت را به میان آورد


پرونده 2 میلیارد دلاری ارتباطی با پرونده بابک زنجانی ندارد و به سرمایه گذاری در بانک های آمریکا و انگلیس مربوط می شود که پای سه دولت را به میان آورده است.

- قم - سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده دو میلیارد دلاری ارتباطی با پرونده بابک زنجانی ندارد و به سرمایه گذاری در بانک های آمریکا و انگلیس مربوط می شود که پای سه دولت را به میان آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین اسماعیلی غروب پنج شنبه در حاشیه همایش فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران حاضر شد و سخنان رییس جمهور را در یزد در ارتباط با پرونده دو میلیارد دلاری مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: هرمسئله ای که به پرونده بابک زنجانی ارتباط داشت و از اموال وی محسوب می شد مورد پیگیری قرار گرفت و به دولت و وزارت نفت باز گردانده شد.

وی افزود: موضوع دومیلیارد دلار که اکنون مطرح شده به پرونده بابک زنجانی ارتباط ندارد و به پرونده ای در وزارت خزانه داری و دستگاه قضایی آمریکا ارتباط دارد.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه ماجرای پرونده دو میلیارد دلاری به سال های 1378 تا 1386 مربوط می شود، گفت: این پرونده پای سه دولت را به میان آورده است و شرح پرونده این است که بخش وسیعی از سرمایه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دو حوزه اوراق عرضه دلاری و اوراق عرضه غیر دلاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 2 میلیارد دلاری پای سه دولت را به میان آورد

پرونده 2 میلیارد دلاری پای سه دولت را به میان آورد