مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:402019-11-14بين الملل

تروریست های اقتصادی برای ایران اشک تمساح می ریزند!


مشاهده کسانی که جنگ اقتصادی نسل کشانه علیه غیرنظامیان ایران را به راه انداخته اند، تعجب آور نیست که به خاطر حقوق بشرشان اشک تمساح بریزند - اسحاق آل حبیب روز پنج شنبه در نشست کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با موضوع قطعنامه حقوق بشری علیه ایران برگزار شد، افزود: این جلسه بار دیگر فرصتی برای سوء استفاده از حقوق بشر توسط کشور هایی است که نمی توانند خود به آن توجه نکنند.

وی ادامه داد: این جلسه به سادگی قسمت دیگری از الگوی ناراستی و ریاکاری از سوی برخی بازیگران خاص با سیاه ترین سوابق حقوق بشری است.

ممکن است برخی بگویند نسل کشی بومیان کانادا مساله ای در گذشته بوده است و گذشته ها هم گذشته است، اما با مشاهده موارد دیگر، ناامیدی فعلی بومیان به ویژه زنان بومی در کانادا یا حمایت مداوم بی قید و شرط کانادا از آپارتاید اسراییلی در فلسطین، اجازه نمی دهد که گذشته‎ها در گذشته بماند.

معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرد: چگونه کانادا رفتار های متناقض خود را تطبیق می دهد؟ این کشور نمی تواند هر دو راه را بپیماید.

چگونه یک حامی آپارتاید در فلسطین می تواند خود را به عنوان مدافع حقوق بشر در ایران مطرح کند؟ این فقط نوعی ریاکاری را به نمایش می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست های اقتصادی برای ایران اشک تمساح می ریزند!

تروریست های اقتصادی برای ایران اشک تمساح می ریزند!