مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:392019-11-14سياسي

خارق العاده بودن میزبانی مردم مهران از زائران/ اربعین هرسال باشکوه تر می شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه میزبانی مردم مهران از زائران اربعین خارق العاده است، گفت: اربعین هرسال باشکوه تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی شامگاه پنجشنبه در جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) در صحن امامزاده سید حسن شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: شهرستان مهران با 12 هزار نفر جمعیت طی ایام اربعین میزبان چهار میلیون و 500 هزار نفر زائر است که این میزبانی و مهمان نوازی مردم این شهرستان خارق العاده و چیزی شبیه معجزه است.

وی تصریح کرد: مهران دارای هویت و این شهر دارای شخصیت است، کلمه مهمان نوازی در مقابل عظمت کار مردم مهران در ایام اربعین بسیار کم است چراکه مردم این شهرستان طی این ایام سختی های زیادی تحمل کردند و حتی نمی توانستند از خانه های خود خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه مهران در ایام اربعین میزبان موکب داران و زائران زیادی می شود، گفت: این میزبانی حرکت بزرگی است که توسط مردم مهران انجام می شود.

حجت الاسلام قمی عنوان کرد:خوش به سعادت مردم مهران که میزبان این حجم زائران امام حسین(ع) هستند، امیدواریم این شهرستان بیشتر از گذشته آبادتر شود تا توفیق خدمات رسانی به زوار اربعین همچنان در این شهرستان استمرار پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارق العاده بودن میزبانی مردم مهران از زائران/ اربعین هرسال باشکوه تر می شود

خارق العاده بودن میزبانی مردم مهران از زائران/ اربعین هرسال باشکوه تر می شود