مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:232019-11-14اقتصادي

نیاز 1280واحد تولیدی کشور به رسیدگی ویژه


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ اشتغال موجود و سپس اشتغالزایی از اولویت های کاری این وزارتخانه است و هم اکنون 1280واحد تولیدی در کشور نیاز به رسیدگی ویژه دارند.

- ایسنا/گیلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ اشتغال موجود و سپس اشتغالزایی از اولویت های کاری این وزارتخانه است و هم اکنون 1280واحد تولیدی در کشور نیاز به رسیدگی ویژه دارند.

محمد شریعتمداری امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  گیلان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، گفت: علیرغم فشارها، تهدیدات که بر کشور ما اعمال می شوند، توانسته ایم در این وضعیت اشتغال بهبود ایجاد کنیم.

وی افزود: گیلان در حوزه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری روند خوبی دارد و بیکاری در این استان از ده درصد در فصل بهار سال جاری به 8.

2 درصد در تابستان سال جاری رسیده است.

شریعتمداری با اشاره به نرخ مشارکت مطلوب گیلان نسبت به دیگر استانهای کشور خاطرنشان  کرد: انتظار می رود نقش این استان در توسعه اشتغال روستایی پررنگ تر شود.

وی به توسعه اشتغال روستایی اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود محدودیت های تعداد بانک های عامل که هم اکنون چهار بانک برای اعطای تسهیلات در این زمنه فعالیت می کنند، برداشته شود و علاوه بر همکاری این بانکها از دیگر بانک های کشور نیز برای اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 1280واحد تولیدی کشور به رسیدگی ویژه

نیاز 1280واحد تولیدی کشور به رسیدگی ویژه