مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:362019-11-14سياسي

خیر کتابخانه ساز گیلانی وکتابدار کتابخانه ضیابر برگزیده کشور شدند


در مراسم بزرگذاشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار خیر کتابخانه ساز گیلانی وکتابدار کتابخانه ضیابر برگزیده کشوری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، پنجشنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به میزبانی شهر یزد، پایتخت کتاب ایران در سال 98، برگزار شد که طی آن برگزیدگان فعال در حوزه کتابخانه های عمومی شامل، کتابداران، کتابخانه ها، انجمن ها، کتابخوانان، مروج خواندن،خیرین، پیشکسوتان و خدمتگذاران نهاد کتابخانه های عمومی کشور به شرح زیر معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم در بخش خیرین کتابخانه ساز برگزیده شمسی موسوی و همسرش حمیدرضا صادقی پور از استان گیلان بعنوان خیر برتر کشوری تندیس و لوح یادبود این مراسم را دریافت کردند.

همچنین در این مراسم و در بخش کتابخانه های عمومی برگزیده کشور کتابخانه عمومی مشارکتی زنده یاد استاد سیدرضا صدیق ضیابری استان گیلان با کسب بالاترین امتیاز به عنوان کتابخانه برتر مشارکتی کشور انتخاب و از معصومه کریمی مسئول این کتابخانه تجلیل شد.

گفتنی است کتابخانه عمومی خیرساز شمسی موسوی واجارگاه همزمان با دهه فجر و در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسیده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر کتابخانه ساز گیلانی وکتابدار کتابخانه ضیابر برگزیده کشور شدند

خیر کتابخانه ساز گیلانی وکتابدار کتابخانه ضیابر برگزیده کشور شدند