مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:282019-11-14اقتصادي

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه افتتاح شد


بعد از 15 سال تاخیر ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه با حضور معاون اول رییس جمهوری کشورمان و وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه طی سال 1383 در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع آغاز و برای احداث کامل این ورزشگاه بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال هزینه شد که بخش قابل توجه آن به میزان 400 میلیارد ریال با پیگیری استاندار آذربایجان غربی در یک و نیم سال اخیر هزینه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از این طرح ورزشی با بیان اینکه کلنگ احداث این ورزشگاه در سال 83 بر زمین زده شده است افزود: کمبود اعتبار و تغییر پیمانکار یکی از دلایل تاخیر بهره برداری از این طرح به شمار می رود.

عبدالله چمن گلی با بیان اینکه این ورزشگاه در زمینی به مساحت 80 هزار مترمربع و استادیوم 15 هزار نفری احداث و برای احداث آن بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است گفت: این ورزشگاه یکی از نیازها و مطالبه های اساسی ورزش دوستان شهر ارومیه و آذربایجان غربی است و با اتمام آن شاهد برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور در آن خواهیم بود.

چمن گلی با بیان اینکه با بهره برداری از طرح های ورزشی در دست اجرا سرانه فضای ورزشی استان به 70 سانتی متر می رسد افزود: بهره برداری از ورزشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه افتتاح شد

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه افتتاح شد