مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:572019-11-14اقتصادي

سیستم های دولتی سرطان کسب و کارهای کشورمان هستند


یک مدرس و مشاور کارآفرینی از سیستم‎های دولتی به عنوان سرطان کسب و کارهای فعلی کشورمان یاد کرد و گفت: تفکر نظارتی و دارایی 30 سال گذشته برای فعالان اقتصادی آزار دهنده و مشکل‎ساز است.

- ایسنا/یزد یک مدرس و مشاور کارآفرینی از سیستم‎های دولتی به عنوان سرطان کسب و کارهای فعلی کشورمان یاد کرد و گفت: تفکر نظارتی و دارایی 30 سال گذشته برای فعالان اقتصادی آزار دهنده و مشکل‎ساز است.

علی شیخ زاده مدرس کارآفرینی در همایش مدیریت نوین، راهکاری برای توسعه با اشاره به این که 90 درصد کسب و کارهای موفق در پنج سال شروع فعالیت اقصادی با شکست مواجه می شوند، گفت: در این میان تنها یک درصد این قبیل فعالیت می تواند 10 سال بقا داشته باشد و تمام موارد دیگر از بین می روند.

وی با اشاره به این که 45 درصد مشتریان وفادار برندها تنها با یک آگهی تجاری وفاداری خود را از دست می دهند، تصریح کرد: میانگین پیشنهادات جدید در مقابل مشتریان هم سه برابر شده و این به معنای رقابت تنگاتنگ و سخت در حوزه فعالیت های اقتصادی است لذا بروز بودن و ایده داشتن در حوزه فعالیت اقتصادی برای بقا و حفظ مشتریان ضروری است.

شیخ زاده در ادامه با بیان این که در جامعه کمبود کار وجود ندارد، در رابطه با ظرفیت های اشتغال زایی نیز تصریح کرد: یزد در برخی صنایع و ظرفیت ها رتبه های اول و دوم را دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم های دولتی سرطان کسب و کارهای کشورمان هستند

سیستم های دولتی سرطان کسب و کارهای کشورمان هستند