مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:112019-11-14اقتصادي

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد افتتاح شد


با حضور وزیر ورزش و جوانان بازسازی فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با حضور مسعود سلطانی فر بعد از ظهر پنجشنبه فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد به همراه سه طرح ورزشی دیگر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد شامل بهسازی 25 هزار مترمربع از فضای این ورزشگاه، نصب 10 هزار و 350 مترمربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع 20 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در فاز دوم نیز نصب دکل های نوری با 600 بلوکس روشنایی، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش بینی شده که برای این منظور نیز 100 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره ورزشی این شهر بازیربنای دو هزار و 550 مترمربع و با بیش از 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی (برادران پیروت پور) به مساحت هفت هزار و 160 مترمربع شامل یک باب زمین چمن مصنوعی سرپوشیده به مساحت سه هزار مترمربع از دیگر طرح های ورزشی به بهره برداری رسیده توسط سلطانی فر بود.

برای احداث این سالن در مجموع 75 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و فازهای دوم و سوم این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سرزمین موج های آبی و سالن ورزشی چند منظوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد افتتاح شد

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد افتتاح شد