مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:052019-11-14سياسي

عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل، توطئه غربی ها


رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل توطئه کشور های غربی و حامیان آن ها بوده و غیر قابل پذیرش است.

- در مراسم آغاز به کار کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی مطرح شد عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل، توطئه غربی ها رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل توطئه کشور های غربی و حامیان آن ها بوده و غیر قابل پذیرش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آیت الله محمد علی تسخیری رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، در افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) گفت: زمانی که آمریکا در دهه 80 میلادی نظم نوین جهانی را اعلام کرد و به نظام های منطقه ای و امنیتی از جمله جهان اسلام اشاره کرد، روند عادی سازی روابط شکل گرفت.

وی در ادامه با بیان این که عادی سازی روابط جلوه جدیدی از رفتار های سازش گرایانه بود، افزود: در این راستا به رسمیت شناختن اسراییل از سوی برخی کشور ها و ایجاد دفاتر حافظ منافع اسراییل در آنجا، گروه ها و حامیان اسراییل را تشکیل رسمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل، توطئه غربی ها

عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل، توطئه غربی ها