مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:512019-11-14سياسي

انتقاد از دوستی برخی کشور های عربی با رژیم اسراییل


یک عالم کویتی از دوستی برخی کشور های عربی با رژیم اسراییل و بی تفاوتی آنان نسبت به مسئله قدس به عنوان قبله نخست مسلمانان، انتقاد کرد.

- عبدالهادی صالح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران، تفرقه را مهمترین مشکل جهان اسلام دانست و افزود:​ برخی از کشور های عربی - اسلامی در تشخیص دوست و دشمن دچار اشتباه شده اند.

این عالم کویتی، گفت:​ متأسفانه دوستی با رژیم اسراییل به شعار برخی کشور های عربی - اسلامی تبدیل شده است و فراموش کرده ایم که بزرگ ترین مشکلی که باید برای حل آن متحد شویم، مسئله قدس به عنوان قبله نخست مسلمانان است.

وی با تاکید بر ضرورت اتحاد و همبستگی میان امت اسلامی، افزود:​ مناسبت هایی مانند میلاد پیامبر اکرم (ص) فرصت خوبی برای اتحاد میان مسلمانان است و در این مناسبت ها باید به یادآوریم که پیامبر اکرم (ص) در عمر شریف خود برای اتحاد ما تلاش کرد.

عبدالهادی صالح، با اشاره به اینکه در قرآن کریم هم بر اتحاد مسلمانان تاکید شده است، گفت:​ باید مانند یک دست و قلب باشیم و با اتحاد برابر اسراییل از نظر مادی و روحی مجهز شویم.

این عالم کویتی همچنین افزود: رژیم اسراییل قدرتی ندارد؛ اما تفرقه میان مسلمانان باعث شده است تا آن رژیم قدرتمندتر به نظر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از دوستی برخی کشور های عربی با رژیم اسراییل

انتقاد از دوستی برخی کشور های عربی با رژیم اسراییل