مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-14اقتصادي

رونمایی از کتاب نقشه راه منابع انسانی جهاد کشاورزی فارس


از کتاب نقشه راه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما ، مرکز فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های جهاد کشاورزی منطقه 2 کشور در شیراز با بیان این که هر سازمان با تحول گرایی می تواند در رسیدن به اهداف خود موفق عمل کند، تصریح کرد: باید از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، فناوری های نوین و توانمندی های بیرونی در حوزه تحول سازمانی و توانمندسازی نیروی انسانی بهره گیری شود.

محمدرضا طلایی با اشاره به این که مشارکت، ایده پردازی و پیشنهاد درباره موضوعات مرتبط با نیروی انسانی از وظایف معاونین توسعه مدیریت و منابع است، گفت: با نظارت بر تمامی سطوح سازمانی باید در راستای نخبه پروری اقدام شود و در این جلسات و گردهمایی ها باید ایده های نو ارائه گردد، زیرا برای ما مهم خروجی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت استفاده از فنآوری های نوین در حوزه این معاونت تاکید کرد و افزود: ظرف دو ماه سامانه یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب نقشه راه منابع انسانی جهاد کشاورزی فارس

رونمایی از کتاب نقشه راه منابع انسانی جهاد کشاورزی فارس