مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-14سياسي

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب شد


طی حکمی از سوی استاندار البرز، نورمحمد فردی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب شد.

- 5به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است: با استعانت از خداوند مهربان، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است که وی با سابقه ترین فرماندار کشور (5 استان 12 شهرستان)، فرماندار نمونه کشور، جوانترین شهردار تاریخ خرم آباد را در کارنامه خود دارد.

همچنین در سوابق کاری او مسئولیت آموزش و بودجه و تشکیلات استانداری لرستان، مشاور استاندار لرستان، معاونت اداره کل سیاسی و انتظامی استانداری همدان، مدیر کل شهر و روستای استانداری لرستان، مدیر کل برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، بخشدار ازنا، شهردار نهاوند، شهردار خرم آباد، فرماندار شهرستان الیگودرز، فرماندار شهرستان نهاوند، فرماندار شهرستان اسداباد، فرماندار شهرستان الیگودرز(مرتبه دوم)، فرماندار شهرستان شادگان، فرماندار شهرستان باغملک، فرماندار شهرستان ایذه، فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب شد