مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-14سياسي

پیشکسوتان مقاومت، تربیت نسل جوان را بر عهده بگیرند


پیشکسوتان مقاومت و جهاد نیرو های مسلح در دوران فراغت مسئولیت تربیت نسل جوان را بر عهده بگیرید.

- ؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستاد کل نیرو های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: لفظ پیشکسوت برای نسل انقلاب و دفاع مقدس تداعی کننده امنیت، ثبات، حماسه آفرینی، ایثارگری و از خودگذشتگی است.

وی با بیان اینکه نسل شما بازنشسته نیست و هنگامی که از کاری مهم فارغ می شوند باید عزم خود را برای کار های دیگر جزم کنند ادامه داد: بازنشستگان نیرو های مسلح باید در دوران فراغت مسئولیت های سنگینی از جمله تربیت نسل جوان را بر عهده بگیرید.

رییس ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به اینکه نسل شما پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با بازنشستگان دیگر سازمان ها و دیگر کشور ها تفاوت اساسی دارد گفت: شما دوران ستمشاهی را به خوبی درک کرده اید و حقارتی که رژیم طاغوت و مستشاران علیه نظامیان کشور اعمال می کرد را مشاهده کرده اید.

وی افزود: شما در پیروزی انقلاب اسلامی در امنیت بخشی به کشور در زمان بحران های پس از انقلاب و نیز از همه مهمتر در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودید و حماسه های بزرگی را رقم زدید.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه دنیای کفر پشت سر حزب بعث قرار گرفت و به دشمن جسارت تهاجم و قتل و غارت ملت بزرگ ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان مقاومت، تربیت نسل جوان را بر عهده بگیرند

پیشکسوتان مقاومت، تربیت نسل جوان را بر عهده بگیرند