مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-14اقتصادي

تجهیز تانکرهای سیار آبرسانی روستایی همدان به ملزومات زمستانی


رییس اداره بحران شرکت آبفار استان همدان از مجهز کردن خودروهای امدادی و تانکرهای سیار آبرسانی به تجهیزات زمستانی و به روز نگهداشتن آنها به منظور استفاده درشرایط اضطراری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد ملکی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به نزدیک بودن فصل سرما و لزوم آمادگی و ایجاد هماهنگی به منظور اجرای مطلوب طرح زمستانی گفت: در همین راستا همانند سال های گذاشته؛ تمهیدات لازم به منظور مقابله با سرما و یخ زدگی های ناگهانی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با مخاطرات احتمالی در فصل سرما؛ تهیه، استقرار و آماده به کار نمودن وسایل گرمایشی در محل ایستگاه های پمپاژ و تاسیسات آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: از آنجا که در فصول سرد سال بر اثر ریزش های جوی با آبگرفتگی ها و بسته شدن مسیرهای مواجه هستیم بازگشایی و لایروبی پل ها و مجاری عبور آب در مسیر جاده های دسترسی مخازن و ایستگاه های پمپاژ مورد توجه قرار می گیرد.

ملکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از دیگر مشکلاتی که پایین آمدن دمای هوا به دنبال دارد یخ زدگی و ترکیدگی لوله و خطوط انتقال است؛ اظهارداشت: در راستای کاهش مشکلات این چنینی پوشش مناسب لوله ها و شیرآلات خطوط انتقال و پمپاژ به خصوص ایستگاه های پمپاژ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تانکرهای سیار آبرسانی روستایی همدان به ملزومات زمستانی

تجهیز تانکرهای سیار آبرسانی روستایی همدان به ملزومات زمستانی