مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:232019-11-14اقتصادي

بخشش جرایم مالیاتی 30 میلیارد تومانی در همدان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از 30 میلیارد تومان بخشش جرایم مالیاتی و 4 میلیارد تومان بخشش جرائم تامین اجتماعی برای واحدهای صنعتی و تولیدی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه جلسات متعددی به عنوان کمیته اقتصاد مقاومتی برگزار کرده ایم اظهار کرد: در این زمینه با 13 دستگاه همکاری داریم.

وی با اشاره به اینکه 60 برنامه در 13 دستگاه برگزار شده است گفت: در حوزه کشاورزی هفت برنامه، 75 درصد پیشرفت داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت پنج برنامه 86 درصد پیشرفت داشته است افزود: پنج برنامه اداره میراث فرهنگی 55 درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار و رفاه اجتماعی پنج برنامه 125 درصد پیشرفت داشته است گفت: در شهرک صنعتی هفت برنامه به طور صددرصد انجام شده است.

پورمجاهد با اشاره به اینکه شرکت گاز یک برنامه 66 درصد پیشرفت داشته است افزود: در مجموع 60 برنامه 74 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه در سازمان صنعت، معدن و تجارت تثبیت اشتغال و افزایش تولید مدنظر بوده است خاطرنشان کرد: در حوزه معدن احیای واحدهای تولیدی حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش جرایم مالیاتی 30 میلیارد تومانی در همدان

بخشش جرایم مالیاتی 30 میلیارد تومانی در همدان