مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:412019-11-14پزشكي

پیشرفت های درمان بیماری های پوستی کشور، همپای علم جهانی


دستاورد های ایران در حوزه پوست با سایر کشور ها برابری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، خانم دکتر ربابه عابدینی در کنگره سالیانه پوست و مو و نهمین کنگره درماتولوژی مبتنی بر شواهد لیزر افزود: این کنگره فرصت مناسبی برای تبادل دانش روز در حوزه پوست و مو است و متخصصان پوست و مو سعی دارند در این فرصت دو روزه دستاورد های علمی خود را ارایه دهند.

وی با بیان اینکه درمان بیماری های پوستی نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است ادامه داد: خوشبختانه در درمان بیماری های پوستی از جمله کک و پیس، اگزما، تاول های پوستی و جای زخم نه تنها نیازی به اعزام به خارج از کشور نداریم بلکه بیماران کشور های همسایه نیز برای درمان به ایران می آیند.

عابدینی با اشاره به کاربرد لیزر در درمان بیماری های پوست نیز گفت: خوشبختانه همکاران ما توانسته اند در زمینه استفاده از لیزر نیز در سال های اخیر تجربیات خوبی بدست آورند.

تولید داروی ایرانی در درمان ریزش موی سرمتخصص پوست و مو گفت: داروی ایرانی در درمان ریزش سکه ای مو بدست متخصصان ابداع شده است.

خانم دکتر نرگس قندی در کنگره سالانه پوست و مو و نهمین کنگره درماتولوژی مبتنی بر لیزر افزود: ریزش مو یا الوپسی یکی از عارضه های پوستی شایع در جهان و کشور ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های درمان بیماری های پوستی کشور، همپای علم جهانی

پیشرفت های درمان بیماری های پوستی کشور، همپای علم جهانی