مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:262019-11-14اقتصادي

موانع تولید موجب پشیمانی تولیدکننده و سرمایه گذار می شود


معاون امور استان های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: به قدری موانع بر سر راه تولید قرار می دهیم که تولیدکننده و سرمایه گذار پشیمان می شود ادامه فعالیت دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد زمانی صبح پنج شنبه در همایش و جشنواره ملی و بین المللی خرما در بوشهر اظهار داشت: در هر کشوری که مؤلفه ها قوی تولیدی داشته باشد ولی در اقتصاد ضعیف باشد مشکل در مدیریت باید ارزیابی کرد و باید در این عرصه باید مدیریت را تقویت کرد و دراین ارتباط باید کمتر سخن گفت و بیشتر عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه رأی صدور پروانه یک کار تولیدی میانگین در دنیا هشت روز طول می کشد گفت: ما بیشتر حرف می زنیم و کمتر عمل می کنیم افزود: همه برنامه ها وجود دارد ولی اراده اجرا کمتر است.

زمانی از زمان بر بودن صدور پروانه یک کار تولیدی در ایران خبر داد و افزود: برای صدور پروانه یک کار تولیدی میانگین در دنیا هشت روز طول می کشد ولی در ایران اگر زیرمیزی و همه چیز حذف شود 384 روز زمان لازم دارد.

وی، با تأکید بر توجه به مدیریت، زمان و برداشتن خود تحریمی گفت: ایران اسلامی با داشتن ظرفیت بالا و مؤلفه های قوی در تولید محصولات نباید در اقتصاد ضعیف باشد.

معاون امور استان های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان کرد: بخش خصوصی باید به آینده کشور نگاه و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید موجب پشیمانی تولیدکننده و سرمایه گذار می شود

موانع تولید موجب پشیمانی تولیدکننده و سرمایه گذار می شود