مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:112019-11-14سياسي

روحانی: ایران در صف مقدم مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: ایام میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و فرزند برومندش امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت را محضر .

- رییس جمهور گفت: رژیم جدید آمریکا تلاش کرد که موضوع فلسطین را با پول معامله کند و آن را به عنوان معامله قرن نامید، اما در این راستا توفیقی بدست نیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: ایام میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و فرزند برومندش امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت را محضر همه حضار گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: همچنین خدمت همه میهمانان عزیز، برادران مسلمان و فرهیخته و اندیشمند که از کشور های مختلف اسلامی افتخار میزبانی آنان را داریم، خیرمقدم عرض می کنم.

رییس جمهور با اشاره به موضوعی که در دستور کار این کنفرانس قرار دارد، تصریح کرد: این موضوع یکی از مهمترین مباحث جهان اسلام است، اگرچه دشمنان ما در طول سال های اخیر تلاش کرده اند که موضوع قدس شریف را از موضوع اول دنیای اسلام خارج کنند و به فراموشی بسپارند، اما افکار عمومی اسلام و مسلمانان و فرهیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ایران در صف مقدم مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است

روحانی: ایران در صف مقدم مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است