مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:052019-11-14سياسي

ابتکارات جوانان بسیجی در اجرای بیانیه گام دوم باید شناسایی شود


باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.

- قم - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی که برای دیدار با علما و مراجع تقلید امروز پنج شنبه به قم سفر کرده است، در حاشیه دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: امسال هفته بسیج را در شرایطی آغاز می کنیم که در چهلمین سالگرد فرمان صدور بسیج به دستور امام راحل قرار داریم.

وی گفت: چهل سالگی بسیج با صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب نیز همزمان شده و تجربه بسیج و سازماندهی این سازمان در راستای پاسخگویی به نیازهای کشور در عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، تجربه گرانسنگی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این سازمان با تکیه بر نیروی جوان به دنبال خلق تمدن سازی است و بسیجیان در حال به روز رسانی برای انجام رسالت های تعریف شده خود هستند.

وی اظهار داشت: باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکارات جوانان بسیجی در اجرای بیانیه گام دوم باید شناسایی شود

ابتکارات جوانان بسیجی در اجرای بیانیه گام دوم باید شناسایی شود