مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:062019-11-14سياسي

امروز همه جهانیان باید به دفاع از فلسطین توجه کنند


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: امروز دفاع از مسجدالاقصی و فلسطین بیش از هر زمان دیگر باید مورد توجه همه مسلمانان و جهانیان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله محسن اراکی در مراسم آغاز به کار سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران در تهران در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه امروز گفتمان وحدت بر گفتمان تفرقه و تکفیر غلبه کرده است، گفت: امروز دفاع از مسجدالاقصی و فلسطین بیش از هر زمان دیگر باید مورد توجه همه مسلمانان و جهانیان باشد.

وی افزود: امروز با توجه به توطئه های استکبار و صهیونیست ها، وظیفه مسلمانان در دفاع از فلسطین سنگین تر است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان، دفاع از جبهه مقاومت در فلسطین، یمن، عراق، سوریه، لبنان و .

ضرورت یافته است.

آیت الله اراکی افزود: این اجتماع بزرگ در فراخوانی امت اسلامی برای دفاع یکپارچه امت اسلامی از جبهه مقاومت نقش موثر ایفا می کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز پرچم وحدت و تقریب در سراسر جهان به اهتزاز درآمده است، یاد شهدای اخیر فلسطینی از جمله شهید ابوالعطا و شهید عجوری و همچنین شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تاکید کرد: پیروزی های جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگر بر استحکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز همه جهانیان باید به دفاع از فلسطین توجه کنند

امروز همه جهانیان باید به دفاع از فلسطین توجه کنند