مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:572019-11-14سياسي

هفته وحدت سرمایه ابدی جهان اسلام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: امام راحل آنچه می توانست سبب تفاوت و اختلاف باشد را به اشتراک نظر تبدیل کردند و الان حدود چهار دهه است که هفته وحدت با هنر و درایت ایشان به سرمایه ابدی جهان اسلام تبدیل شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: امام راحل آنچه می توانست سبب تفاوت و اختلاف باشد را به اشتراک نظر تبدیل کردند و الان حدود چهار دهه است که هفته وحدت با هنر و درایت ایشان به سرمایه ابدی جهان اسلام تبدیل شده است.

مجید خورشیدی در آیین گرامیداشت هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت بوشهر گفت: باید بنا بر الزام تشریعی تمسک و اعتصام به حبل الهی داشته باشیم، و این وظیفه همه ما است.

وی ادامه داد: آیه شریفه ای در اشاره به جنبه های روحانی و محبت، که می فرماید اگر تنازع کنید -به تعبیری- فشل و سست می شوید و به تعبیر من به زحمت می افتید.

در جای دیگری می فرماید پیامبری را فرستادیم که از خود شماست و یک ویژگی بارز او اینکه بر او سخت است که امتش به رنج بیفتند، و این پیامبر بر شما رئوف و رحیم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مگر می شود کسی ادعای حب پیامبر را داشته باشد اما زمینه رنجش او را فراهم کند؟ آن هم پیامبری که رسالتش رحمت برای تمام عالم است، نه تنها برای مسلمین یا مردم خاورمیانه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت سرمایه ابدی جهان اسلام است

هفته وحدت سرمایه ابدی جهان اسلام است